Re: ECS K7S5A + XP 1700+ - stabilnoś

Autor: Lucas (luckar7_at_tlen.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 00:49:00 MET

> Na pewno to odczyt z procka? Bo cos za malo... Moze to temp. systemowa.
mam 3 pomiary (Sandra):
board - 21
CPU - 27
Power - 34
temp. dla 100/133
ale przy innych konfiguracjach w zasadzie jest podobnie (przy zamkniętej
obudowie odpowiednio jest 25/ok 30-32/40-43)

> W kazdym razie dotknij radiatora - jesli jest malo cieply to zapewne
> zle przylega do jadra procesora, sprobuj tez Arvtic Silver II.
radiator jest rzeczywiście mało ciepły, ale on jest duży i może się nie
nagrzewać tak bardzo (ok 3200 rpm), ale ja się na tym nie znam

>Poza tym warto sprawdzic zasilacz,
dlaczego i jak?

>RAMy wykluczasz.
raczej tak, bo sprawdzałem już na trzech różnych kościach i przy 133/133
zawsze to samo, a na 100/133 raczej chodzi choć przed chwilą też się
powiesił (pisałem w poście niżej)

Pozdrawiam!
Lucas