Ratunku: zwisy w2000!!!

Autor: adpiter_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 25 Feb 2002 - 22:55:05 MET

Wiem, ze troche NTG, ale na tej od windowsow nie otrzymalem odpowiedzi :(

Zdecydowalem sie na przejscie z w98 na w2000 i niestety nie jest dobrze:
system regularnie sie zawiesza przy dluzszym kopiowaniu plikow. I kiedy
myslalem ze tylko na tym, okazuje sie, ze w taki sam sposob wiesza sie takze
podczas przegladania zdjec w ACDSee. Np: po przejrzeniu kilkunastu zdjec
obraz ulega "zamrozeniu", dziala tylko ruch mysza, jednak po klknieciu
(ktoremu towarzyszy dzwiek beepera - glosnika w skrzynce), juz nic sie nie
da zrobic tylko wcisnac RESET w obudowie.
W w98 wszystko bylo w porzadku. Wszystko tez jest ok jak gram w Q3arena
10godzin bez przerwy!

Blagam napiszcie jesli spotkaliscie sie z podobnym problemem. Piotr.

Konfig:
ecsk7s5a;
d800 (8x100/100);
pamiec 128sdram - testowana memtest'em - wszystko OK (moim zdaniem jest jej
przy malo, ale to chyba nie moze byc powodem ww klopotow; choc po wymianie
na 64mb (tylko tyle mam w zasiegu reki) zwis nastapil po przejrzeniu
kilkuset zdjec, a nie kilkunastu !!!
hdd seagate u6 60gb;
grafika gf2 mx200mint
wgrany soft do plyty na poczatku instalacji.

Plizz, pomocy. z gory dzieki.