Re: karta graficzna PCI

Autor: Piotr (astral100_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 22:12:35 MET

"gLiNa" <glina2_at_silesianet.pl> wrote in message

> "Piotr" <astral100_at_poczta.onet.pl> wrote in message
>
> No to poszukaj Matroxa G200 PCI
> bywaja na allegro w cenie ok 100zl
>
> Moze tez byc Millenium2
>
> BTW co to za zabytek ze nie ma AGP ?

To nie zabytek ale komputer w szufladzie :-)
Spadl mi okazyjnie Compaq mini desktop 9cm wysoki,
30cm dlugi i 30 szeroki (cale dno pudlo zajmuje plyta glowna
na intelu 815 z wbudowana grafika 4mb) , ma mini zasilanie,
3xPCI, 3 sloty pamieci, standartowy cd-rom i standartowy rozmiarami
dysk (nie od laptopa). Chodzi na celku 1200 ( w sandrze 2002
w tescie multimedia osiaga FP 8100 a INT 6550 wiec doscy niezle),
kompilacje w C smigaja i dekodowanie do mp3 chodzi na nim2 razy
szybciej niz na p3 1ghz (45sec z 55MB wav do mp3 /256) ...
i na dodatek jak siedzi w szufladzie to go prawie nie slychac ...
ale brakuje mu AGP - nie ma slotu a i tak nie ma po prosu miejsca w pudle.
Wiec szukam porzadnej karty na PCI.
poszukam G200 chyba ...
dzieki.
Piotr