Plyta? RAM? Dysk? co sie krzaczy?

Autor: Piotr Przedpełski (przedpel_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 22:06:12 MET

Znajomy kupil ostanio plyte + celeron 433(slot1) + 64 ram. Poprosil mnie o
zlozenie tego do kupy. Plyta okazala sie byc Elpina - klon Pc chips M729
na AT. Po podlaczeniu trzeba bylo zaktualizowac BIOS bo m.in. zle
wykrywal procka. Po update juz sie normalnie zachowawywal.
Sadzilem ze to juz koniec problemow ale jednak nie.
Winda zainstalowala sie w porzadku, jednak teraz przy probie odpalenia
jakiegokolwiek instalatoara (gra, direct x itp.) na 2 proby raz
wywali buraka, ze plik kopiowany nie odpowiada plikowi oryginalnemu
(lub cos w tym rodzaju)albo jakies bledy CRC. Nie wiem co jest grane,
bo u mnie wszystko instaluje sie w porzadku. Od czasu do czasu w
windzie tez wywali jakis blad(program wywolal nieprawidlowa operacje...).
Dysk chyba jest OK bo na poprzednim jego kompie dzialal bez zarzutu.
Czy oznacza to zwalony RAM a moze plyte? Dodam takze, ze winda byla
instalowana kilka razy, fakt ze ta sama (win98se) ale to chyba nie ma
znaczenia.

Piotr
niesprawnej bateryjki i nic nie ma z tym wszystkim wspolnego.