Re: karta graficzna PCI

Autor: Marcin Folek (kelof_at_rogers.com_!_)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 20:23:06 MET

"Piotr" <astral100_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Witam,
> prosze o porade ktora z tych dwoch:
> - Creative Geforce2 Mx 32mb PCI
> - karta na bazie RIVA TNT2 M64 32mb PCI
>
> bedzie lepiej nadawala sie do odtwarzanie divixow i porzadnego 2D
> (fotoszop) ? Nie zalezy mi na szybkim 3d ( i tak moj pecet nie ma slotu
Jezeli zalezy czy na czyms tanim, to tnt/tnt2 powinna byc calkiem niezylym
wyjscie. Zalezy jeszcze jaki masz procesor, bo od tego pewnie najbardziej
zalezy wydajnosc divx. Z innych pomyslow to matrox, moze jakis matrox
g200/g400 na pci. Riva musi byc koniecznie firmowa, bo inaczej mozesz
zamiast fajnego 2d miec jedna wielka rozmyta plame.

--
Kelof -> cs993373(at)cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming