Re: Ile wziac za RAMa 64MB PC100?

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 18:59:38 MET

> [ciach]
> A ja uwazam, ze niezlym gowniarzem, jest niejaki Bill G. bo najpierw
> produkuje badziewie niezgodne ze standartami i ma wszystkich gleboko
> gdzies.
>
> Bez obrazy, ale idzcie sie pozalic do Billa.
>
> Pozdrawiam
> GLide

Dobra, sorry za ten post. Myslalem, ze przemowie komus
do rozumu. Nie zauwazylem jednak ze wojna na ten temat
juz sie toczyla, wiec nie bede zaczynal nowej, tym bardziej,
ze wszystkie mozliwe argumenty obu stron zostaly juz przedstawione.
Dyskusja na ten temat zaczela sie w watku:
"Powiesilem na scianie..." 2002.02.02 16:29
Pozdrawiam
Marcin Tworek