Jak odzyskac usunieta partycje ?

Autor: etheron_at_kki.net.pl
Data: Mon 25 Feb 2002 - 19:03:07 MET

Problem jest taki. Mialem 3 partycje: 2500MB FAT32, 2100MB NTFS i 15 GB FAT32.
Odruchowo (zwyczaje) uruchomilem instalacje dosa... chcialem troche zrobic
porzadku i zainstalowac 95 na pierwszej.. a jak pamietalem ten system nie dal
sie tak latwo zainstalowac, zanim wczesniej nie bylo tam dosa. Zapomnialem
tylko, ze instalator dosa zadnej partycji nie zobaczy... uruchomil sie dziad..
spytal, czy chce, aby poprawnie _skonfigurowal_ dysk.. zdziwiony kliknalem y...
ale nic nie mowil o usuwaniu partycji.. potem restart.. .zaczal formatowac dysk
C:, to mu przerwalem... po restarcie kicha.. systemu nie ma. fdisk widzi tylko
partycje glowna...niesformatowana... poza tym nic... wolne miejsce...
sprawdzalem pod instlatorem mandrejka,,, tak samo... jestem prawie pewien, ze
te partycje zostaly po prostu usuniete... jak je odzyskac ?
Zalezy mi tylko na tej 15GB partycji fat32... bo tam mialem 12 gb cennych
danych :-]... czy jest jakis program... ktos uzywal easy recovery albo lost &
found ? O ile wiem mozna przywrocic dawny stan dysku, tylko jak ?
Bardzo prosze o pomoc...

Darek