Nagrywanie audio

Autor: Michał K. (michal.k_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 18:52:11 MET

Wybaczcie, jeśli NTG (ta grupa wydała mi się odpowiednia), no i lamerię,
bo nigdy nie obcowałem ze sprzętem tego typu. Otóż pytanie brzmi - czy
za pomocą zwykłej (nie audio) nagrywarki można nagrywać płyty audio,
no i czy można to zrobić na normalnych cdrach, czy też tylko na droższych
audio (jak do nagrywarek audio) ? I jeśli tak - jakim program polecacie
do zgrania mp3 na audio cdr? Jest jakiś zrzucający od razu na audio, czy
trzeba najpierw konwertować do wave?

Dzięki z góry,

K.