Mały problemik

Autor: MARCiN (marcin_at_pai.com.pl##USUŃ_TO##)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 11:45:35 MET

    Mam plytę Soltek 75KAV. Ostatnio zaczeło mnie wkurzać PC Speaker więc
postanowiłem go wyłączyć (wyciągnołem jedną nóżkę ze złącza na płycie gł).
    Gdy go wyłączyłem nie pokazuje się już ta tabelka z biosu z początkowego
ekranu co jest zainstalowane, dyski twarde itd. Włączyłem Pc Speaker jeszcze
raz ale tabela dalej się nie pokazuje? Czy możliwe jest abym cos przestawił
w biosie?Jak ją włączyć?
Pozdrowienia

--
        http://www.oasis.prv.pl