Drivery do ELSA GLORIA SYNERGY VIVO

Autor: Demski Sebastian (sdemski_at_wp.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 17:45:56 MET

Witam.

Pilnie potrzebuję driverów to ww karty. Jest to wersja VIVO na procesorze
Permedia. Problem polega na tym, że na ściągniętych driverach ze strony elsy
karta działa, ale nie mogę odpalić wyjścia TV, a bardzo mi na nim zależy
(praktycznie rzecz biorąc to qpiłem ją tylko ze względu na wyjście TV). Nie
wiem dlaczego nie ma opcji wyjścia tv w ściągniętych driverach. Może to są
do wersji podstawowej.
Byłbym wdzięczny użytkownikom tej karty za drivery i soft do niej i opinie o
jakoścy wyjścia TV ew możliwościach wejścia. Zdaję sobie sprawę, że jest to
dość stara karta i możliwości może mieć niewielkie.
Jeśli drivery dużo zajmują udostępnie ftpa z uploadem. Link z odpowiednimi
driverami też mi wystarczy, bo na stronie elsy coś znaleźć nie mogę.
Z góry dzięki.

Pozdrawiam. Seba