Re: Magnetowid podlaczony, ale...

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 17:21:09 MET

Amarot wrote:

> oczywiscie problem. Otoz przy rozdzielczosci 352x288
> wszystko jest OK, natomiast przy maksymalnej dawanej
> przez ta karte (704x576) na monitorze pojawiaja sie
> zaklocenia

Jeżeli zgrywasz z VHS to taka rozdzielczość nie ma sensu. Obraz z
magnetowidu i tak ma rozdzielczość tylko 238x240 punktów.
Zresztą kilka kart TV widziałem, ale żadna nie mogła zgrywać więcej niż
1/2 rozdzielczości PAL.
Ma ktoś taką??? Chętnie wymienił bym moją PixelView na taki model...

Pozdrawiam
Marek