Re: [AMD XP 1600+] jak1 polecacie plyte

Autor: lutek (bla_at_bla.bla)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 16:40:54 MET

On Mon, 25 Feb 2002 14:16:53 +0100, towarzysz Vader
<vader_at_nospam.regionalna.net> wrote:

:-) znam ta strone dosc dobrze, jednak juz od co najmniej 7-8 mc nie mialem stycznosci z rynkiem sprzetowym wiec nie wiem co teraz warto kupic
jaki pojawiaja sie nowe technologie dlatego zdaje sie na Wasza wiedze
:-)

a toms... hmm za duzo czytania :-( jak na moje dyspozycje czasowe
:-((((

-=[::Mariusz Mielnik::]=-
-=[::www.flashzone.pl::]=-