Re: karta graficzna PCI

Autor: Poke (pokeo2_at_o2.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 16:26:23 MET

Użytkownik "Piotr" <astral100_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
| Witam,
| prosze o porade ktora z tych dwoch:
| - Creative Geforce2 Mx 32mb PCI
| - karta na bazie RIVA TNT2 M64 32mb PCI
|
| bedzie lepiej nadawala sie do odtwarzanie divixow
| i porzadnego 2D (fotoszop) ? Nie zalezy mi na szybkim 3d ( i tak
| moj pecet nie ma slotu AGP).

Do porzadnego 2D to zadna z tych... Niedawno pisalem: Matrox na PCI uzywany
i masz obraz zyleta. Inna sprawa ze sobie zbytnio nei pograsz (fatalne 3D)
ale za to 2D bardzo dobre. Aha... Sprawdz czy sa sterowniki na stronie
matroxa do Twojego systemu bo te dostarczone z Windows sa bardzo kiepskawe
(przynajmniej do win2000).