Obniżenie temp. na procku o ok 8-10 stC !

Autor: Slaff (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 16:18:03 MET

Właśnie przeprowadziłem ciekawy eksperyment.

Posiadam obudowę midi tower.

Procek to Duron800 + wentyl Volcan2 - dotychczasowa temperatura to 49 st.C
(53 C przy smażeniu testem np. Unreal)

Cooler Volcan 2 jest dosyć wysoki ( no i jeszcze ten jego wentyl...)

Problem: dosyć mała odległość od zamkniętej (bez szczelin) obudowy zasilacza

Wywierciłem w tym miejscu kilkanaście średnich otworów - nastąpiło obniżenie
temp. na procku o ok 8st C

Obecnie zastanawiam sie czy nie odwrócić cyrkulacji powietrza - went. w
zasilaczu - do komputera - a wentylatora w przedzie dobudowy na pokój a nie
do środka jak mam dotychczas.

Dla mających odrobinę wyobraźni to wystarczy - w razie czego dajcie znać !

Może ktoś cos podobnego już robił?

Slaff