Re: Czy znajdzie sie taki soft?

Autor: Andore Jr (andore_at_wp.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 14:38:11 MET

Użytkownik "Bartosz Kaliszewski" <dry_wood_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a5ddma$r39$1_at_news.tpi.pl...
> Czy jest taki programik, ktory by wywalal z RAM-u pliki, ktore siedza tam
> nie potrzebnie?
> Wiadomo otwieram jakis program biblioteki sie laduja do RAM-u, wylaczam
go,
> biblioteki zostaja w RAM-ie.
> Tak razy 10 i wydajnosc ponizej 10% - nic innego jak tylko reset.
> Znalazlem RamBooster, ale niedokonca robi to tak jak bym chcial.
> Macie jakies pomysly?

1. mam taki pomysł, że to NTG
2. ja używam Bysoft FreeRAM - pozwala zwalniać określoną ilość pamięci - do
tego rysuje wykresy wolnej i zajętej pamięci, a także obciążenie procka

--
Pozdrawiam!
   ---Andore--Jr---