Upgrade biosu na ECS K7S5A

Autor: Staszek (stj_at_go2.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 22:13:42 MET

Witam wszystkich grupowiczów i proszę o radę.
Mam taki problem.
Chciałem sobie uaktualnić bios na moim ECS-ie. Ściągnąłęm ze strony
producenta nowy bios (plik 020112.rom) i program do flashowania
(aminf329.exe). Utworzyłem dyskietke startową i skopiowałem na nią te pliki.
Po uruchomieniu kompa z dyskietki odpaliłem program do flaschowania
(aminf329.exe). Niestety biosu nie udało mi się zaktualizować ponieważ
wyskoczył komunikat "Error 2 - File does not exist". Co robie źle, że to nie
chce mi iść. Czy w ogóle jest sens aktualizowania, gdy
na tym co mam (wer. z 27.08.2001) wszystko działa bez zarzutu. Z góry
dziękuję.

PS. Jak zobaczyłem ten błąd to od razu pomyślałem, że właśnie pozbyłem się
300 zł. Ale jednak nie. Ufffffffffff. Kamień z serca.