Re: Jaka 17-tka?

Autor: DEVICE (device_sc_at_inetia.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 13:52:10 MET

Użytkownik "tzd" <tzd_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Zwykle czy nie, ale 0.24 i tak jest dobrym wynikiem w swojej klasie !

> A czym on sie tak strasznie rozni od 755 DFX ?
> Wyzszym odswiezaniem przy wyzszych rozdzielczosciach... i czym jeszcze?
> ?
>
> (pytam bo sie zastanawiam nad kupnem i chcialbym wiedziec)
>
> Pozdrawiam
> T.
> Co do 755 jak i 753DFX ,to nie są płaskie kineskopy(są za szybą),więc nie
brał Bym ich pod uwagę.Ps.powłoka antyodblaskowa zmywa się "pronto" i jest
widoczna oczywiście mówimy o Samsungach.
Moim zdaniem NEC FE700+ to zdecydowany lider, co prawda 85Hz w 1024x768 to
nie za wiele, ale po co więcej.Ponadto ma bardzo dobry kineskop dużo lepszy
od LG 795FT.Jedyną wadą są dwa paski widoczne na ekranie,ewentualnie
proponuję Ci NEC FE 750+ 1180PLN i to już jest to.
1024x768 119Hz ,1280x1024 85Hz i świeci 1600x1200.
Pozdrawiam.