Re: hp690

Autor: Bula (bulax5_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 09:41:27 MET

^YelloY^ napisał(a) w wiadomości: <3c7937cb$1_at_news.vogel.pl>...
>moja tez, jakies 4 mies. temu. zawiozlem do serwisu, wymienili mechanizm i
>poczyscili wszystko. w sumie z dojazdem do katowic (zawiezienie i
odebranie)
>zmiescilem sie ponizej 100 zl. teraz chodzi super, ciekawe tylko jak dlugo.
>ale jestem zadowolony. no i wole moja wysluzona hptke niz jakas nowa tania
>drukarke (najmniej 300 zl) - sentyment :)

Moja 690 juz od jakiegos czasu nie pobiera papiery, strzela podczas
drukowania i jakis czas temu zawieszala sie po kilku linijkach drukowania,
teraz dalem jej przerwe i drukuje. Pamietam jak ja kupywalem gdzies za
1200zl :))
pozdrawiam
Bula