Re: wiatrak do Xp 1700+

Autor: _at_r2r
Data: Mon 25 Feb 2002 - 12:46:23 MET

"Piotr S." <azazel69_at_wp.pl> napisał(a):

>Ten coolerek jest taki jak sobie wyobrazalem :) duzy , nie za szybki ale
>cichy , wydajny i TANI , 39 PLN w tych czasach za cooler to jak za darmo .

Nie bardzo rozumiem czym sie w tym coolerze aż tak podniecac :). Tak go
zachwalacie na grupie, że aż sobie taki pożyczyłem ze sklepu ;)). Założyłem
go i stwierdziłem, że jest mniej wydajny od coolera który mam (cooler
master). Powiem więcej - zdecydowanie mniej wydajny. Chociaz ma swoje plusy
- jest cichy no i tani :). Jedna pozostalem przy swoim cooler masterze
(jedynei użyłem pasty od titana), puściłem go na 7V i jest niemal
niesłyszalny a temp. proca (A1200) waha sie od 49-56 stopni czyli jest ok
:).

Pomijam już to, że radiator tego titana jakoś niekoniecznie chciał
bezkolizyjnie wejść na moją płytę (soltek na kt133a). Ciutke musiałm z
użyciem drobnej siły odgiąć kondensattor.

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net