Timingi 1T i 2T w biosach do KT266A

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 11:45:00 MET

Witam,

Mam taka opce w biosie w sekcji DRAM Timinig.... nazwa nic mi nie mowi
(DRAM timing chyba) do wyboru jest 1T i 2T Sandra 2002 interpretuje to jako
1CMD albo 2CMD - interesuje mnie co to jest bo:
a:) po ustawieniu na 1T komputer chodzi dziala itp. itd. tyle ze np. prime95
wali bledy jak szuler z rekawa a 3dmark2001 wywala sie po jakichs ~ 5
godzinach - ewidentnie cos nie tak.
b:) po ustawieniu na 2T komputer dziala bez problemow ale jest wyrazny
spadek w transferach RAM - ale tylko FPU spadek o jakies 10%.
Czy sa jakies pamieci ktore wytryzmaja 1T przy 133MHz ? Ja mam specteka na
kosciach Nanya (2-3-3, ale chodzi na 2-2-2) czy tez moze mam cos zwalone na
plycie ? Moj konfig:
Athlon 1000/266
Soltek SL-75DRV2
Pamiec :"Nanya" cas 2 DDR 256 MB