Re: Problem z DMA i TEAC 540E w WIN XP

Autor: Marcin Kulas (hitower.SPAM_trap_at_kropka.net)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 11:06:19 MET

Jerry wrote:
> A robiłeś upgrade biosu tego napedu do wersji 3.0A?
> Jeżeli nie, trzeba to zrobic koniecznie, sciagniesz to ze strony
> www.teac.de

O, fajnie. Też się z tym męczyłem. Dzięki.

> Na tej stronie jest tez program do zmiany 2 parametrow napedu -
> szybkosci czytania CDDA oraz SpinDown Time. Ustaw CDDA na max (17-40)
> oraz ten 2 parametr na np. 4 sek.

Dodam tylko, że działa on z firmware 3.0A, tzn. na pewno nie działa z 1.0A.

> Upgrade biosu tylko z Win98 (nie zadziała dobrze z XP! )

Poświęciłem swojego teac'a w imię nauki. :)
Upgrade pod XP u mnie poszło bez najmniejszego potknięcia.

> Po tych zabiegach bedzie na pewno OK

Działa ok, aczkolwiek podczas kopiowania z CD system zżera nadal
ok. 70-99% CPU. Ale poprawę widać. Już nie staje jak wryty wstrzymując
kartę muzyczną.

Pozdrawiam.

--
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,
 że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."  - życie