Re: Proszę ekspertów o pomoc.

Autor: YoungEagle (wiktor-expo_at_o2.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 21:16:35 MET

> co za plyta - walnij nowe detonatory

próbowałem ze sterami z WHQL'em, czym kolwiek by to było.
(21.83 detki)
w momencie, w którym powinna mi się pojawić na ekranietabelka do wpisania
loginu i hasła przy starcie windy to znikało i pozostawał tylko kolor tła, a
jak ruszałem myszką to przesuwały się pionowo tylko pionowe paski.
Bardzo się wystraszyłem i myślałem, że karta jest do wymiany, ale jak cudem
wóciłem do sterowników z płyty MSI grapichs (dołączonej do karty) to
stwierdziłem, że działa.