Re: EXT2 a windows

Autor: Marcin Folek (kelof_at_rogers.com_!_)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 02:56:31 MET

"Wojciech Puchar" <wojtek_at_chylonia.3miasto.net> wrote:

> jest.
mozna zrobic niezle kuku tej partycji:> to juz chyba bezpieczniej
poszukac jakiegos linux on floppy, odpalic, zamontowac partycje windziane
i przekopiowac to na czym zalezy.. istnienie tego programu jest juz
wystarczajaco niebezpieczne, co dopiero uzywanie go.. potem wiem skad sie
biora posty 'padl mi hd' :)

--
Kelof -> cs993373(at)cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming