Re: problem z dvd

Autor: koziar1_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 25 Feb 2002 - 00:23:13 MET

Wyłączyłem w BIOSie UDMA dla DVD i nic nie pomogło. Przejrzałem kilka różnych
filmów i przy włączonym DMA dławiła się tylko reklamówka "Władcy pierścieni"
(była dołączona do najnowszego numeru Focusa). Gdy wyłączyłem DMA, to chodziło
to elegancko, z kolei dławiła się płyta DVD (z teledyskami Kultu i Kazika).
Póki co zostawiłem DMA, a "Władcę pierścieni" olałem. Czy może to być wina tej
płytki?

Moja płyta główna to K7VZA, jeśli o to pytacie.