Skaner Be@r Paw 1200 TA - problem

Autor: Piotr N. (pnie_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 00:11:52 MET

Witam Wszystkich i mam takie pytanie do tych osob ktore znaja ten skaner.
Otoz kupilem nie tak dawno ten skaner i mam problem ze skanowaniem
negatywow.Wogole nie chce mi sie swiecic gorny panel naswietlajacy
negatyw.Na poczatku sie swieci po uruchomieniu komputera a potem znika i
swieci sie dolny ( do skanowania papierow). To jest gdzies problem z
niejakim Twainem, bo wchodzac na Start/ Programy/ Bear Paw/ Direkt Skan nic
nie pojawia sie , a wczesniej przy instalacji oprogramowania pojawial sie
jakis blad w sciezce do Windowsow.Stad nie moge wejsc na ustawianie
parametrow skanowania negatywow. Sadze ze cos w rejestrach namieszalo sie.
Moze ktos ma ten skaner i potrafi jakos pomoc. Pozdrawiam Piotr N.