Hdd poradzcie

Autor: Albert (alguz_at_wp.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 23:21:39 MET

Potrzebuje rady chce kupić twardziele i mam do wyboru
Seagate Baracuda IV 40 GB
Maxtor 540DX 60 GB 5400 obr
cena jest prawie taka sam i sam już nie wiem. Mam w tej chwili sysk 7200 obr
ale to ten nowy chce przeznaczyć na systemowy. Wiem że Baracuda ajest
cichutka i szybka ale czy napewno aż tak dużo szybsza o MAxtora.
Pozostaje kwestia głośności. Zależy mi na tym żeby dyk był cichy i wiemże
Baracuda pod tym względem jest niepokonana ale zato grzeje się bardzo. A
Maxtor oferuje 20 GB więcej, które napewno się przydadzą.
Czy e normaleje pracy windozy plus divx ale tylko oglądanie no i plus
nagrywanie z 16X będe widzuiał różnice. Dodam zę lubie sobie w trakcje
nagrywania chodzić po necie a czasami nawet oglądać film. Czy dysk 5400 obr
podoła temu. No i czy ten Maxtor nie bedzie mi się telepał tak jak mój
obecne Quantu Fireball AS PLUS
Poradzcie co wybrać.