Re: Ile wziac za RAMa 64MB PC100?

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 22:32:31 MET

> Witam
> Qmpel chce ode mnie odkupic SDRAM 64MB PC100 (dwuletni). Ile za cos
takiego
> chciec? bo sie nie orientuje. Z gory dzieki i pozdrawiam.

Zalezy jaki kumpel. Ja z miesiac temu zamienilem taki sam ram
na karte graficzna na ISA 1 Mb, warta z gora 10 zl.
Akurat jemu potrzebny byl RAM, mi grafika na ISA, a ze
kumpel dobry to sie zamienilem, mimo ze strata dla mnie
(teoretycznie strata, ale jak kiedys ja bede cos potrzebowal,
a on bedzie mial to da.)
Marcin Tworek