Re: dziwne zachowanie sie modemu - zoltrix 33.600 internal

Autor: Eathan (eathan_at_irc.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 22:29:17 MET

Użytkownik "MarekB" <ramirez@_NOSPAM_kki.net.pl> napisał w wiadomości
news:a5bl74$640$1_at_news.onet.pl...

> Wyrzuc ten zlom jak najszybciej ...

juz to dawno zrobilem ze swoim zoltrixem - co prawda nie mialem z nim
problemow nigdy (mialem taki sam 33600 i 56000) ale byly problemy pod
linuxem wiec juz go nie mam i przesialem sie na modem zewnetrzny Acorpa -
dziala bardzo dobrze a teraz zmieniam na ISDN bo wlasnie mi netia podpiela
za 1 zl :)

natomiast ten co sprawia problemu to nie moj a znajomego ktory uraczyl mi
zabawa z instalacja tego :(

--
Eathan
eathan_at_irc.pl