Re: Philips, Nec, a moze inna niedroga 17''

Autor: Krzysiek_ (krzysiek_24_at_wp.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 22:11:13 MET

bob1969 wrote:

> w niektórych Nec'ach (właśnie tych tańszych) siedzą kinole Samsunga :(
> można się zdziwić jakie bańki wstawiane są do monitorów, tylko LG nie
> rozdaje swoich flatronów różnym produccentom

a to ciekawe, chodzilem po sklepach i w kazdym co innego mowili, w jedny
ze NEC to cudo :) nawet te tansze modele, w innym cos calkiem innego, ze
CTX'y najlepsze, a firma NEC juz nie istnieje ze sie rozpadla i koreance
przejely marke i produkują monitory... hmm... wg. mnie stek to bzdur.. ale
rozne dziwne rzeczy na tym swiecie sie zdarzaja wiec kto wie, kiedys nie
pomyslal bym ze taki Diammond czy Number'9 [ No.9 ] moze pasc a jednak
(juz nawet zapomnialem jak dokladnie sie pisalo nazwy tych firm:))

Krzysiek