Barracuda4, Barracuda3 i programi do AAM....

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Sun 24 Feb 2002 - 20:31:25 MET

ostatnio zmieniłem barracude3 20gb na b4 40gb, fakt jest
ciszej, ale chodiz mi o inna kwetsie - jest programik
serwisowy seagate - plik nazywa sie seaaam2.exe czy jakos
tak - dziala on takze na b3 - tam moglem zmienic parametry
urządzenia co do wykorzystania technologi acoustic
costamcostam managament - nawet sciszylem dysk, minimalnym
kosztem wydajnosci, ale pytanie dot. b4

dzis programik uruchomilem i parametry byly ustawione na AAM
na 128 i opcja quiet (zamiast performance) przestawilem na
wyl AAM i opcje vendor - teraz pytanko czy faktycznie dysk
dziala szybciej i to np. kosztem glosnosci?? ja wzrost
predkosci zauwazylem, co do glosnosci to niewiem, testowal
to ktos hd tachem lub czyms innym, jak nie to sam sie
pobawie :)

pozdraiwam serdecznie grupowiczow :)
  Plachecki_at_post.pl . ,,,,,
   gsm 5o1 o9 86 87 . :[o^o]: