Re: Ile wziac za RAMa 64MB PC100?

Autor: Slaff (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 19:16:12 MET

o kim mówicie - ja już dawno tego gościa nie widzę !!!

Hihihi

Jeśli lubi pisać sam dla siebie to BRAWO mu !!!

P.S.
On to pewnie robi celowo aby podenerwować ludzi którzy mają lub im się
wydaje że mają problem z PCtem
Powinien iść do psychiatry - to powinno być leczone

Wyżej to NTG więc sorki - 50 PLN i będziesz miał czyste sumienie - ale daj
mu z 3 miesiące gwarancji.