Re: kompe bez monitora - troche dziwne

Autor: Łukasz Maśko (masko_at_ipipan.waw.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 18:25:58 MET

On Sunday 24 February 2002 13:20 user called mosciak typed on his keyboard:

> witam
>
> mam poskladany stary komp na cel266 i jakims Lyskystarze. w zasadzie nie
> mam klopotow gdyby nie problem z odpaleniem systemu bez podlaczonego
> monitora. Jesli jest i nawet nie wlaczony to ok. jak go odepne to bsod i
> koniec. karta to virge gx agp.
> Jak to ustawic zeby nie zienial rozdzielczosci i palety po takiej
> przygodzie? odchaczenie wykrywania monitora jest, inf wbity na sztywno,
> parametry nie wysrubowane - i dupa :)
>
> pomocy bo pomyslow mi brakuje....
No to ja mam pomysł. Mam w swoim serwerku (starocie okropne, ale takie są
najlepsze) kartę S3, ale jeszcze takie starocie jak S3 Inc. Vision 864-P na
PCI. I też się burzy, gdy nie ma podłączonego monitora. Od razu zaczyna
pikać i takie tam. Co prawda po chwili przestaje i sprzęt się podnosi
ale... jak teraz podłączę monitor, to niczego nie widać.
Tak więc sugerowane rozwiązanie - zmienić kartę graficzną :-)

Oczywiście mogę się mylić, aczkolwiek wydaje mi się, że ten typ tak ma.

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko_at_ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537