wybor monitora

Autor: Mateusz H. (doger_at_go2.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 18:27:27 MET

Czesc
Mam watpliwosci co wybrac?
Czy moze lepiej jakis 19" np. taki Hyundai Image Quest P910+ za ok.
305 euro lub jakis inny w podobnej cenie, albo jakis 15" ale LCD np.
iiyama AX3816U za ok. 490 euro? Co wybrac LCD czy zwykly? Czy oplaca
sie wywalac prawie 200 euro wiecej na LCD ktory i tak bedzie mial 3
cale mniej? Chodzi mi glownie o oczy, a LCD jak wiadomo oczu nie
niszczy, moze ktos moglby mi polecic jakis normalny monitor ale
"przyjazny" dla oczu, zeby po wielogodzinnej pracy oczy nie bolaly tak
bardzo. Teraz uzywam starej 14 wiec mozna sobie wyobrazic jaka to
meczarnia. Ceny podalem w euro poniewaz monitor zamierzam kupic u
naszych zachodnich sasiadow.
Pozdrowienia
Marek H.