Re: dysk - dziwny problem, chyba nie bady i nie elektronika

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 18:03:45 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Sprawdź wtyczkę zasilającą. Takie objawy są przy braku kontaktu
> na wtyczce zasilacza (dysk się wyłącza i potem znów uruchamia).

Sprawdzilem i nic, wlozylem tez dysk do kieszeni i takze to samo kumpel mi
tez radzil powylaczac wszystkie funkcje w biosie i windowsie oszczedzania
energii, ale to takze nic nie dalo. Jeszcze jakies pomysly ? W DOSie niby
jest wszystko okej.
Wlasciwie to ten dysk bedzie niedlugo chodzil w freebsd wiec zalezy mi tylko
na tym aby upewnic sie czy jest sprawny.

pozdr. Slawek