ABIT BF6+CEL 900 = system nie startuje (?!)

Autor: tecks_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 24 Feb 2002 - 16:42:51 MET

Kupilem dzisiaj celerona 900 i przejsciowke slot1->fcpga wsadzilem do kompa a
tu nic! System nie startuje - monitor sie nie uruchamia. Powyjmowalem wszystkie
karty oprocz video, resetowalem cmosa, i przestawialem zworki na przejsciowce,
ale nic nie dalo. Mam najnowszego biosa, kltory obsluguje mnozniki do 11x
bodajze. RAM jest 100Mhz wszsytkie dimmy, zaras sprobuje sie pobawic troche i
powyjmowac czesc pamieci. Czy BF6 obslguuje celery szybsze od 800?? BTW - BF6
to taka troche okrojona wersja znanej BEII. Pomocy, bo nie wiem co mam robic,
czy cos zwalone jest (np. proc, przejsciowka), czy mam oddac tego 900 i szukac
800?....help!

pozdr
t3xz