Re: == Jakie opinie o dyskach WD i MAXTOR ???

Autor: Zrathen (zrathen_at_zrathen.mine.nu)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 16:08:42 MET

> najstarszy ma niecały rok, najmłodszy ma parę miesięcy. To trochę
> za mało, aby mówić o niezawodności, ale wielu ludzi ma Maxtory
> znacznie dłużej :)

i o to chodzi :)
o nowych dyskach najlepiej sie nie wypowiadac ...
pamiętam jak weszły na rynek IBM DTLA 307030 - szał .. super i ogolnie cud
.. potem 2 takie dyski mi zdechły :( i po roku wiem, że IBM GXP75 nie był
dobrą serią...
teraz mam BarracudeIV 60 GB i ... o tym dysku wypowiem się za rok... wtedy
będę mógł go polecić lub nie ....