Re: LUDZIE!!! Jak Wy chcecie pozbyc sie postow NTG???

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 15:20:51 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" napisał w wiadomości

> Niestety -- zaszłość historyczna. Dlatego nie oczekuję, aby znikły
> całkiem pytania o oprogramowanie. Natomiast można oczekiwać, aby
> znikły odpowiedzi na takei pytania :)

To ja oczekuje, ze beda odpowiedzi takie jakie otrzymywalem
przed laty w Moskwie. Gdy pytalem jak gdzies dojsc, w wiekszosci
przypadkow pokazywano mi odwrotny kierunek.
Oni tez walczyli o porzadek i won z obcymi co nie
znaja regul :-)

A moze przyjac wnioski z tej zaszlosci historycznej
do wiadomosci a nie wywolywac co jakis czas bicia
piany i sztucznych konfliktow ?

> Ludzie, którzy odpowiadają
> komuś najprawdopodobniej już coś wysłali na grupę, poczytali trochę,
> dostali mail od robota i znają tematykę grupy :)

Z tym mailem od robota to tak jak z moja lodowka, tez radziecka.
Zeby przeczytac instrukcje, trzeba ja bylo wyjac ze srodka.
Zanim ja wyjalem, trzeba bylo lodowke rozpakowac.
Aby ja rozpakowac, trzeba bylo polozyc "na wznak".
Jak juz dorwalem sie do instrukcji to przeczytalem napisane
wielkimi bukwami, ze nie wolno klasc na wznak :-)

Na szczescie lodowka polozenie na wznak przetrzymala
i grupie pl.comp.pecet tez zle nie wroze, mimo takich akcji :-)

Pozdrowienia

 Jozek