dziwne zachowanie sie modemu - zoltrix 33.600 internal

Autor: Eathan (eathan_at_irc.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 14:28:34 MET

Witam

problem jest bardzo dziwny :)

instaluje modem zoltrix 33.600 wewnetrzny w Windows 98 SE
modem jest widoczny i laczy sie z internetem jednak po restarcie
komputera modem znika tzn. nadal jest na liscie jednak system juz go nie
widzi i nie chce sie laczyc
otrzymuje typowy komunikat ze komputer nie otrzymuje odpowiedzi z modemu ...

jezeli usune modem i zainstaluje go na nowo znowu wszystko dziala do
nastepnego restartu ...

czy ktos moze mi powiedziec gdzie lezy problem bo ja narazie testowalem
rozne sterowniki (oryginalne Zoltrixa jak i te dla modemu standardowego)
reinstalowanem windows, przekladalem karte do innego slotu i nic nie pomaga

--
Eathan
eathan_at_irc.pl