Re: Jaki twardy dysk kupic ?

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 14:02:28 MET

Użytkownik Maciej Oksienciuk <maciek_at_strefagsm.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:8lkf7u8lie66uk92l7r2k245eq1nv14pku_at_4ax.com...
> Mam pytanie, obecnie jestem na etapie zakupu nowego i pojemnego dysku
> twardego. Interesuja mnie dyski nie mniejsze niz 60 GB, najlepiej 80
> GB. Moja plyta to Asus P3V4X, procesor PIII Intel 733 mhz (133).
>
> Interesuje mnie:
>
> Seagate 80 GB Barracuda IV UDMA 100 gw.2 lata 7200 obr
>
> Prosze o odpowiedz czy ten dysk bedzie odpowiedni, czy moj obecny
> sprzet wykorzysta jego mozliwosci (UDMA 100) i gdzie go moge kupic
> najtaniej przez Internet. Mam oferte narazie za 790 zl.
>
> PS Czym obecnie najlepiej i najlatwiej podzielic na dwie partycje
> [...]

Nie kupuj przez siec dysku lepiej sie pofatyguj do sklepu, mozesz
uniknac problemów.
A najpierw to lepiej poszukaj biosu który zapewni Ci obsluge
dysków wiekszych od 32GB ...

PeJot