Pomocy!!! ta drukarka mnie wykończy....

Autor: kalmar (kalmar_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 19:35:09 MET

Mam bardzo ciekawy komputer (kupiony w hipermarkecie) celeron 333 z dyskiem
4,8 i 96 ram.
Mam też drukarkę HP dj 610c (był taki wynalazek)

Mój problem polega natym, że mogę drukować po 1 stronie i chwile poczekać.
Jeśli wrzucę na raz do drukowania kilka stron, to najpóźniej po trzeciej
pojawia mi się taki biały prostokąt z napisem "pure virtual coś tam..." po
czym wyświetla sie takie coś, że komputer utracił łączność z drukarką,
ikonka drukarki znika, i nic nie można wydrukować. Pozostaje dopiero
zresetować komputer i od nowa próbować.
Mam oryginalne sterowniki na płytce i nie mam w ogóle pomysłu, co z tym
zrobić. POMOCY!!!!!