Re: soltek 75drv2 + athlon xp 1600+

Autor: michal (michal.glod_at_interia.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 12:38:45 MET

--
Użytkownik Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Xns91BF7C00120BFsilvermango2pl_at_193.110.120.9...
> "michal" <michal.glod_at_interia.pl>, wrote in

> Zainstalowales sterowniki do chipsetu? Nie ma konfliktu urzadzen?
> Karta graficzna i procesor sie nie przegrzewaja?

> Daj domyslne i wylacz agpx4 i fastwrite.

> Zostaw napiecie i mnoznik na auto.
testowłem sprzęt na dwóch różnych kościach pamięci, zachowywał się obydwu
przypadkach niestabilnie, raz przechodził 3dmarka , a raz nie.próbowane były
trzy karty graf. prolink gf2 ti,winfast gf2 mx 400,winfast gf4 mx440 na
każdej z tych kart było podobnie (czyli niestabilnie)
stery do chipsetu są , nie ma konfliku urządzeń