ASUS A7V - Zasypia po 3 sek...??

Autor: Mikołaj Benesz (mikolaj_at_killer.radom.net)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 12:10:49 MET

Witam.
 Jest sobie płyta Asus A7V - zainstalowałem system wszystko cacy dopóki nie
potrzebowałem podłączyć floppa.
Po podłączeniu odpalił się BIOS ukrył flopaa, pogrzebałem trochę w Power Men
agment i zapisałem zmiamy...

TU SIĘ ZACZĘŁO - płyta startuje robi jeden pik i wyłącza całego kompa. Proce
k, grafika, pamieci są ok.
Jedyne co mnie zastanawia to to że płyta się nie wyłącza jka zmienię taktowa
nie procesora....

Pliz czy któs ma plade pojęcie o co w tym wszystkim chodzi ?

Pozdrawiam
Mikołaj