znikajacy ekran - help!

Autor: drukqs (lanco_at_wa.onet.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 11:45:42 MET

Mam chyba nietypowy problem - nie potrafie wylaczyc w komputerze opcji
"oszczedzania energii" ktora objawia sie przechodzeniem monitora w stan
uspienia (czarny ekran) po 15 minutach pracy. Nie dzieje sie tak co prawda
podczas ogladania np. filmow DVD ale juz podczas ogladania TV na monitorze
jest to bardzo uciazliwe. Probowalem juz wszystkiego - wszystkie opcje
"power saving" sa wylaczone zarowno w Panelu Sterowania jak w BIOSie, a
monitor nadal sie wygasza. Co mam zrobic???

pozdrawiam
drukqs

PS: moja konfiguracja to z grubsza: Win98, AMD 1.7, karta Riva GeForce2,
monitor Highscreen MS1795P, karta TV AverMedia TVPhone98