Re: resetowanie się komputera

Autor: QuaD (quadrax_at_go2.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 20:22:54 MET

> Mój komputer (celeron) co pewien czas (najczęściej podczas pracy w
Wordzie)
> sam się resetuje. Nie pomogło sformatowanie dysku i zainstalowanie systemu
> od nowa. Co może być tego przyczyną, jak to sprawdzić?

Ubogo [!!!] opsisujesz konfiguracje peca bo malo z etgo można wywnioskować.
Poza tym jakiego systemu uzywasz? Jak W2K lub XP (ew. NT) albo linux
to zacząłbym ogladać logi. Jak W9x to gorzej.

Opisz dokładnie co masz a moze ktos bedzie cos wiedzial.

Pozdro Q.

[Mam samochod (osobowy), ktory czasem gasnie (sam), a szczegolnie jak jade
na wakacje. Nie pomoglo ze zamiast mnie kieruje szwagier. Co moze byc
przyczyna
i jak to rozwiazac? :)]