Re: Cancel-bot

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.fm)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 18:34:15 MET

Dnia Thu, 31 Jan 2002 11:52:07 +0100 Radoslaw Sokol w wiadomości
<3C5921D7.1FA063B1_at_magsoft.com.pl> napisał/a:

>Prosiłbym więc o uwagi dotyczące takiego bota. Na razie proponuję
>rozpatrywać tylko uwagi dotyczące jego działania oraz reguł, według jakich
>ma anulować artykuły. Sama decyzja czy go uruchomić czy nie zostanie
>podjęta po ogólnogrupowym głosowaniu na ten temat (którego zasady
>zostaną ogłoszone przed głosowaniem).

W sumie pomysł dobry, porządek musi być, ale nie lubię jak się za mnie
decyduje co chcę/mogę czytać na grupie ;) a widzę że niektórzy tu
chcieliby na siłę uszczęśliwiać i wyręczać ludzi w prowadzeniu KFa.
IMO do przyjęcia jest cancel (+ poinformowanie o tym na email zwrotny)
postów ze słowem "sprzedam" (i "s p r z e d a m" :), "allegro.pl/...",
postów z przyszłości.
IMO nie do przyjęcia jest cancelowanie i blokowanie po From/IP
kogokolwiek za zawartość swoich postów ([OT], windows, bluzgi itd), bo
to już zajeżdża cenzurą. Jeśli komuś to przeszkadza, to może sobie te
słowa i tych ludzi (tzw. najcięższe przypadki ;) filtrować lokalnie,
bot mógłby co najwyżej dokładać do nagłówka takiego postu coś w stylu
filtracji, oraz wysłac ostrzeżenie na adres zwrotny autora postu.
Dodatkowo statystyki bota oraz odrzucone posty powinny być ogólnie
dostępne (np jakieś www).

pozdro

--
KRiZBi