przycinanie się kompa

Autor: Albert (alguz_at_wp.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 17:31:57 MET

Mam taki problem. W grach itp co jaiś czas mój komp się przycina najakąś
niecałą sekundę. Nie jest to niewyrabianie kompa bo normalnie zasuwa aż
miło ale taki edziwne przestoje są bardzo wkurzające.
Podam konfiguracje: Amd Athlon 1000, 256 ram, płyta Soltek 75 kav, Gforce 2
ti - stery 23,11 ale na innych jest to samo, Hdd Quantum Fireball 7200 UAta
100.
Karta sieciowa, Sound Blaster Live.
Nie wiem co zrobić bo ostatnio gram w skoki narciarskie i dobija mnie to
skakanie ekranu. Nie raz się wywalełem własnie przez to.
Mam terz pytanie zy stery Via 4.1 to instalować najnowsze czy może te przed
wprowadzeniem kt 266 to chyba 4.33 były???

Albert