Kamera internetowa Creative Model PD0040 - kiepska jakosc ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 16:45:40 MET

Mam pytanie dotyczace jaksci obrazu z kamerki internetowej Creative
model PD0040 na usb.
Obraz wydaje sie nieostry , a regulacja ostrosci obiektywem
niedoskonala.
Poza tym parametry ustawien sa standardowe , czyli wielkosc 640x480
a obraz nieostry, plamy, a predkosc to 30 klatek na sekunde,
ktora jest o wiele mniejsza, gdyz przejezdzajacy samochod widac
nie plynnie a jako ok. 3-4 obrazy na sekunde, czyli 3-4/ramki na
sekunde, a nie 30.

W instrukcji nie mam danych technicznych i nie znam wymagan sprzetowych
takiej kamerki na usb.
Czy jest istotne jaka jest karta graficzna.
Mam starsza karte na zlacze agp 1.

Czy ktos moze uzywa tej kamerki montowanej w Malezji i wie jak uzyskac
lepsza jakosc obrazu ?

Jacek