Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 16:17:14 MET

-- Maguard -- wrote:

> A sloneczko Ci wytlumaczy, te Athlony stoja w klimatyzowanych do 18
> stopniu pomieszczeniach..... Jak cie stac na klime w domu, to dobry
> jestes....

Różnie bywa, dwuprockowe faktycznie stoją przy klimie (niekoniecznie w
domu :-), ale też i wyposażenie niekoniecznie "domowe" mają), pozostałe
przy biurkach, koło kaloryferów ... A tak na marginesie to ile massz
stopni ponad wspomniane 18 w pokoju?

Klimę stosuje się w serwerowni, gdzie kompy zżerają kilka(-naście,
-dziesiąt, ...) kW - bez niej szybko by się zrobiło cieplej niż u Ciebie
w pokoju. BTW jeden mój znajomy miał styczność z serwerownią z ~500 dual
PIII (gdzieś w USA), gdzie padła klima ... adrenalinka adminom skoczyła i
nawet się nie bawili w kulturalne downowanie systemu, tylko pociągnęli za
główną wajchę ...

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak