Abit KT7A i taktowanie pamięci

Autor: macp (macp_at_poland.com)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 15:14:22 MET

Cześć
Mój kolega ma pewien problem: w swoim komputerze ma płytę główną Abit KT7A,
Durona 800 i 256 MB RAM-u 133 MHz (jedna kość). I chodzi właśnie o tę
pamięć. U niego nie można ustawić taktowania pamięci na 133 MHz (chodzi
tylko na 100). Czy istnieje możliwość zmiany szybkości taktowania na tej
płycie głównej? bo u drugiego kolegi (ma Athlona tylko nie wiem czy ten jego
procesor ma magistralę 100 czy 133 MHz) chodzi bez problemu na 133 MHz
(oczywiście taka sama płyta), a u mnie przy Duronie 650 i na płycie Soltek
SL 75KV pamięć jest ustawiona na 133 i chodzi bez problemów.

Pozdrawiam
Maciek

PS. Wiem, że to zależy od procesora (Durony - 100, Athlony - 100 lub 133
MHz), ale u mnie można ustawić pamięć niezależnie od procka. Czy taka
możliwość istnieje także na Abicie KT7A?