Film DVD (z komutera) na ekranie telewizora

Autor: macp (macp_at_poland.com)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 15:15:14 MET

Cześć
Co zrobić aby oglądać film z płyty DVD (odtwarzanej w komputerze) na ekranie
telewizora połączonego z wyjściem wideo komputera? Próbowałem już różnych
programów ale ekran telewizora pozostał "czarny" podczas gdy na monitorze
film leciał bez przeszkód (zaznaczam, że wszystko jest dobrze podłączone i
skonfigurowane).
Podejrzewam, że płyta jest zabezpieczona przed tego typu odtwarzaniem. Czy
mógłby ktoś rozwiać moje wątpliwości i doradzić jak można ominąć takie
zabezpieczenie.

Pozdrawiam
Maciek